حقيقة.!

ما النسيان سوى قلب صفحة من كتاب العمر.. قد يبدو الأمر سهلا، لكن ما دمت لا تستطيع اقتلاعها ستظل تعثر عليها بين كل فصل من فصول حياتك.

تصحيح يك اشتباه تاريخي درباره وهابيت.pdf

للمؤلف: محمد بن سعد الشويعر
بي‌ترديد کتاب تصحيح خطأ تاريخي حول الوهابية نوشتة دکتر محمد بن سعد الشويعر کتاب خوب و مفيدي است که نويسنده در آن به رد و ابطال شبهاست و افتراهاي دروغين و ظالمانه‌اي که از سوي دشمنان کنيه توز اسلام به شيخ الإسلام محمد بن عبدالوهاب رحمه الله و دعوت تجديدي‌اش نسبت داده مي‌شود پرداخته است. آنان از نام وهابيت يا وهبيت سوء استفاده مي‌کنند که نام فرقه‌اي از اباضيه خوارج است که به عبدالوهاب بن رستم نسبت داده مي‌شود. در قرن دوم هجري به دشمني با اهل سنت و مخالفت با تعاليم اسلام ظهور کرد و در شمال آفريقا انتشار يافت.
مؤلف در اين کتاب ثابت کرده است که نامگذاري دعوت شيخ محمد بن عبدالوهاب به وهابيت به دو دليل اشتباه است.
1- اشتباه تاريخي.
2- اشتباه لفظي.
وهابيتي که علماي اسلام مردم را از آن بر حذر داشته‌اند، در قرن دوم هجري بود، همچنين وهابيت نسبت دادن فرقه به نام پدر فرد است کاملاً اشتباه است. زيرا اين کار نسبت دادن شيء به غير اصل خودش است.
همچنين توصيه مي‌کنيم که اين کتاب، جهت خدمت به اسلام، نشر علم شرعي و رد شبهاست و ادعاهاي دشمنان دعوت شيخ محمد بن عبدالوهاب رحمه الله از سوي دوستان اعم از دعوتگران و ديگر کساني که توانايي ترجمه آن را دارند، به زبانهاي ديگر ترجمه شود.
هرگاه صحت ترجمه و خالي بودن آن از اشکال محرز شود، رياست اين مرکز آماده همکاري کامل، بازنگري و کمک به چاپ ترجمه کتاب خواهد بود.
از خداوند مي‌خواهيم که قلب‌ها و اعمال ما را اصلاح، دينش را ياري و شعارش را چيره نمايد و دشمنان اسلام را در همه جا خوار و نابود سازد. او شنوا و نزديک است.
الدين الإسلامي -> كتب إسلامية متنوعة

تصحيح يك اشتباه تاريخي درباره وهابيت.pdf

تفاصيل كتاب تصحيح يك اشتباه تاريخي درباره وهابيت.pdf

للمؤلف: محمد بن سعد الشويعر
التصنيف: المكتبة الاسلامية -> كتب إسلامية باللغة الفارسية
نوع الملف: pdf
أضيف بواسطة: Y4$$3R N3T
بتاريخ: 20-10-2018
عدد مرات التحميل: 0
مرات الارسال: 27

عرض جميع الكتب التي أضيفت بواسطة: Y4$$3R N3T
عرض جميع الكتب للمؤلف: محمد بن سعد الشويعر

أكثر الكتب زيارة وتحميلاً: